Gray Zone Warfare je novou taktickou střílečkou pro PC z dílen čím dál populárnějšího českého studia MADFINGER GAMES
Studio MADFINGER GAMES je známo po celém světě svou vášní pro FPS hry, díky úžasným hrám jako je Dead Trigger 1, 2, Shadowgun a další. Prostě hry, které velmi dobře znáte a hrajete kdykoliv to čas dovolí na svých mobilních zařízeních. Nyní se však přesouvá i na PC platformu a pokouší se hráče oslovit brutální taktickou akcí Gray Zone Warfare.
Ta byla původně odhalena již měsíc zpátky s úžasným trailerem a podrobnějšími informacemi. Pro ty, kteří toto odhalení minuli lehce shrneme, že se jedná o hru, která má za cíl, vrátit do žánru realismus. Odehrává se ve fiktivní lokalitě jihovýchodní Asie (inspirováno Laosem) a nabízí poutavý příběh spolu s realistickými souboji, úpravami zbraní ale i vaší postavy. Ve hře si projdete mnoha misemi, seznámíte se s pestrými postavami a projdete si i sítí lží. V tomto světě totiž není nic černobílé.
To vše vás čeká na neuvěřitelně velké mapě o 42km², kde záleží na každém vašem kroku v sólo nebo squad módu. Nemusíme asi dodávat, že vaše vybavení i postup hrou jsou tedy vždy v sázce. Teď už ale zpět k prvnímu gameplay traileru. Ten svou délkou a stylem odpovídá původnímu odhalovacímu traileru, ale změn je tu víc než se na první pohled zdá. Vývojáři totiž nezaháleli a hru stihli slušně vylepšit. Zapracovali na systému zpětného rázu, lepších reakcích po zásahu i celkovém nasvětlení scenérie. Za zmínku stojí i opravené montáže zaměřovačů, správné umístění kolimátorů a doplnění iron sights. Všechny scény jsou navíc skutečnými záběry z hraní; nečekejte tak žádné recyklované záběry z předchozích verzí.
Co ale čeká Gray Zone Warfare v blízké budoucnosti?
Vývojáři právě uzavřeli anketu na discord serveru, ve které se mohla vyjádřit jak herní komunita, tak i všichni ostatní. Dle výsledku hlasování se tak vývojáři zaměří na odhalení více informací o samotném příběhu hry spolu s informacemi na pozadí. A ne nenechte se zmást, Gray Zone Warfare není striktně příběhové, přesto nabídne kritická rozhodnutí a překvapení s dospělou tématikou. V dalším updatu se tak podíváme na:
- Prostředí hry – pozadí ostrova Lamang
- Úkoly – sandboxové (bez cutscén), ale dojde i k volbám a zvratům
- PMC/NPC – jejich role ve světě, mechanismy a další
Hra by měla navíc vyjít již příští rok a můžete si ji tak dát do wishlistu nas Steamu – tlačítko níže 🙂 Během příštího měsíce nás navíc čekají další novinky z vývoje, takže nás neváhejte sledovat pro nejaktuálnější informace.