První díl hry Titan Quest si získal u hráčů významnou oblibu a asi se není čemu divit. V moci vaší myši a klávesnice ležel osud starověkých národů, který se navrch okořenil trochou té mytologie. Dvojka, Titan Quest II, by neměla být o moc jinačí – snad až na to, že gameplayem má více připomínat klasickou diablovku. Vývoj pokračování akčního RPG má na starosti německé studio Grimlore Games, které už v minulosti vypustilo dosti oblíbené Spellforce III.
Titan Quest II poběží na Unreal Enginu 5 a bude dostupný jak na počítač, tak i na konzole; PlayStation 5 a Xbox Series. Přesné datum vydání není známo, stejně jako další detaily – snad až na samotný příběh hry. Tak či tak můžeme počítat s tím, že se data vydání dočkáme někdy příští rok, nicméně už nyní je na Steamu možné si hru přidat na seznam přání.
Ručně vytvořený svět bude fungovat na systému střídání dne a noci, pakliže jste ten typ hráče, který jde ze všeho nejdřív po lootu, nebudete zklamaní. A pokud vám všechny ty staré známé classy připadají už otřepané a jednoduše nudné, jistě vás potěší, že si z mistrovských schopností budete moci třídu vaší postavy přizpůsobovat podle sebe. Vedle singleplayeru nebude chybět ani multiplayer ve formě co-opu, nebo online PvP.
Nemesis, bohyně odplaty
Jak je patrné z prvního traileru, tak i podle vývojářů bude ústřední postavou ve hře řecká bohyně odplaty Nemesis. Ta je podle bájí a legend známá hlavně tím, že lidem nadělovala štěstí i neštěstí zrovna tak, jak se jí zlíbilo; byla totiž náladová a navíc také docela nevyzpytatelná. Nikdo netušil, co si zrovna usmyslí a jaký rozmar ji k tomu dovede.
Nyní se rozhodla si pohrát s vlákny samotného osudu a trestat takřka každého, kdo se odváží jí zkřížit cestu – stejně jako vaší postavě. Střet s ní je tak naprosto nevyhnutelný a podle všeho se u toho rozhodně zapotíte. Hlavním úkolem tedy bude ji zastavit, osvobodit ty, na kterých se už stihla vyřádit a v neposlední řadě osud tak trošku – nebo vlastně úplně změnit. Skromné cíle, což?
Vedle rozběsněné a možné i kapku šílené bohyně se ale světem mají toulat ještě další monstrozity, jež si vás dají ke svačině – nebo se o to minimálně pokusí. Řeč je například o Stymfalských ptácích, ale také jiných mytologických bytostech: Ichtianech, kentaurech, satyrech, harpyjích, sirénách, gryfech a dalších. Nepřátelé mají tvořit frakce, budou kombinovat své schopnosti navzájem a na vás ještě ke všemu bude objevit všechny záhady a přijít na kloub tajemstvím, na které postupem času posedal prach.